کد خبر: ۷۸۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۳
فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری دو سارق مسلح و دو همدست آنها با تلاش ماموران انتظامی در کرمانشاه خبر داد. چندی پیش یک خانواده سه نفره برای تفریح به سمت سراب قنبر حرکت می کردند که در بین راه لاستیک خودروی پژو 206 آنها پنچر و مجبور به توقف در کنار جاده می شوند.در همین حین دو نفر که مسلح به سلاح گرم و سرد بوده اند به این خانواده حمله ور شده و قصد سرقت خودرو و وسایل باارزش آنها را داشتند که صاحب خودرو مقاومت می کند.
سارقان مسلح در کرمانشاه به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو سارق مسلح و دو همدست آنها با تلاش ماموران انتظامی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندی پیش یک خانواده سه نفره برای تفریح به سمت سراب قنبر حرکت می کردند که در بین راه لاستیک خودروی پژو 206 آنها پنچر و مجبور به توقف در کنار جاده می شوند.

وی ادامه داد: در همین حین دو نفر که مسلح به سلاح گرم و سرد بوده اند به این خانواده حمله ور شده و قصد سرقت خودرو و وسایل باارزش آنها را داشتند که صاحب خودرو مقاومت می کند.

امان اللهی تصریح کرد: سارقان مسلح پس از آنکه به قصد ترساندن صاحب خودرو یک تیر شلیک می کنند، با چند ضربه چاقو اقدام به مجروح کردن راننده کرده و خودرو را به سرقت می برند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با گزارش این موضوع به پلیس، تیمی از ماموران سریعا پیگیری ماجرا را در دستور کار قرار دادند و با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی دو سارق مسلح شدند.

وی یادآور شد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی هردو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل می شوند.

امان اللهی افزود: در بازجویی های بعمل آمده هردو متهم به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: متهمان همچنین در اعترافات خود عنوان کردند که خودروی سرقتی را نیز به یک صافکاری تحویل داده و آنها اقدام به اوراق خوردو می کنند که با راهنمایی متهمان، آدرس صافکاری نیز پیدا و دو فردی که اقدام به اوراق خودرو کرده بودند دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند.

امان اللهی در پایان از معرفی همدستان دو سارق مسلح به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: پلیس با قاطعیت به مقابله با مجرمان می پردازد و برای حفظ امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: