کد خبر: ۷۸۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۲
پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: یک زمان ما انقلاب کردیم تا افراد چشم‌رنگی و موبور به ما توهین نکنند، متأسفانه هیچ نشانی از این شعارها در فوتبال نیست و می‌بینیم یک فرد به عنوان سرمربی تیم ملی به ایرانی‌ها گستاخی می‌کند.
انقلاب کردیم که خارجی‌ها به ایرانی توهین نکنند/ رئیس فدراسیون کی‌روش استبه گزراش خبرداغ ، ابراهیم قاسمپور، در مورد اختلاف‌نظر به وجود آمده میان سرمربی تیم ملی با مسئولان تیم امید و مصاحبه‌ای که روز گذشته دستیار کی‌روش علیه حمید استیلی انجام داد، عنوان کرد:‌این یک موضوع کشدار است که چند سال است به آن عادت کردیم، این اتفاق برای کی‌روش عادت شده و مهمترین دلیل آن هم ناتوانی رئیس فدراسیون است که با این مسئله برخورد نمی‌کند، اولین بار نیست که شاهد چنین اتفاقی هستیم، آنقدر کار بیخ پیدا کرده که دستیاران کی‌روش هم به ایرانی‌ها گستاخی می‌کنند. 

 

وی افزود: بحث من فقط به فوتبال نیست، یک زمان ما انقلاب کردیم تا افراد چشم‌رنگی و موبور به ما توهین نکنند، متأسفانه هیچ نشانی از این شعارها در فوتبال نیست و می‌بینیم یک فرد به عنوان سرمربی تیم ملی به ایرانی‌ها گستاخی می‌کند و کار به جایی رسیده که دستیارانش هم این شهامت را پیدا کرده‌اند. همه این مسائل از ناتوانی رئیس فدراسیون سرچشمه می‌گیرد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه این اتفاق و مصاحبه از سوی فدراسیون منتشر شده است، تصریح کرد: اگر بخواهم این مسئله را به طور خلاصه بیان کنم، باید بگویم کی‌روش رئیس فدراسیون است، او انواع و اقسام توهین‌ها را به مربیان ایرانی انجام داده است، البته رسانه‌ها هم مقصر هستند، آنقدر به و بال و پر دادید که چنین برخوردی با مربیان می‌شود، آنقدر از او و رفتارهایش تعریف و تمجید کردید که او این جرأت را پیدا کرده که چنین اقداماتی انجام دهد. یک‌جور شرایط را جلوه دادید که و خیال کرد تمام ایرانی‌ها کریم شیره‌ای هستند. 

 

قاسمپور در مورد اینکه چه راه‌حلی برای این مسئله دارد، گفت: راه‌ حل این موضوع دست رئیس فدراسیون است که بعید است او اقدامی انجام دهد، متأسفانه خیال می‌کنند که کی‌روش کعبه موعود است و هر کاری که می‌خواهد می‌تواند انجام دهد. این اسبی است که او بر رویش سوار شده و به هر شکلی که می‌خواهد در فوتبال می‌تازد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: