کد خبر: ۷۸۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۷۰۰
فال روزانه سه شنبه 10 مهر 1397
متولد فروردین : امروز که ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده‌است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی که شما مجبورید به دیگران نثار کنید و عشقی که به راحتی آنها به شما می‌دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریک می‌شوید که آن را برای دیگران شرح بدهید. اکنون که ونوس خالق وارد دوازدهمین خانه خودآگاهی معنوی شده‌است، تغییر دادن احساسات شخصیتان به سمت صمیمیتی معنوی می‌تواند تمرینی مفید باشد.

متولد اردیبهشت : اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

متولد خرداد
: مواظب باشید زمانی که در حال تفریح کردن هستید مسئولیت هایتانر را فراموش نکنید. فکر زیرکانه‌ای است که دلبستگی های همیشگی را به عملکردی مثبت تبدیل کنید. هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.

متولد تیر : سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.

متولد مرداد : امروز یک تغییر جادویی خارق العاده در نیمه ناخودآگاه ذهن تان رخ می‌دهد و همه دوست دارند نتیجه این تغییر درونی شما در طی روزهای آینده ببینند. به هر حال ممکن است تصمیم بگیرید که تغییرات بزرگ را پیش خودتان نگاه دارید به خاطر اینکه به خاطر اینکه فکر می‌کنید دنیای درون شما به دیگران ربطی ندارد. اگر تصمیم بگیرید که از آنچه که در رابطه با شخص دیگری اتفاق افتاده مطلع شوید لازم است که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید چرا که شما می‌خواهید و نه به خاطر اینکه دیگران از شما انتظار دارند.

متولد شهریور
: برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغییر قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از "اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.

متولد مهر : ممکن است امروز احساس گیجی پریشانی کنید، به خاطراینکه فکرمی‌کنید قدرت خلاقیت شما امروز ناپدید شده است. کارهای تکراری و روتین شما امروز معکوس شده است،‌ و باعث می‌شوند که نتوانید براحتی روی دنبال کردن رویاهایتان تمرکز کنید. بخاطر اینکه نمی‌توانید کارهای معجزه بخش انجام دهید خود را سرزنش نکنید. شما بیش از آن که حتی فکرش را هم بکنید لایق با استعداد هستید. اماچیزی که شما ندارید و محتاج آن هستید ، این است که باید برای رسیدن به اهدافی که در نظر دارید صبر و شکیبایی داشته باشید.

متولد آبان : شما امروز سعی می‌كنید تا جایی كه امكان دارد با كمك دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراكه اگر آنهایی كه بهتان كمك كرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان كمك كنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینكه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین كنید.

متولد آذر
: اگر شما در طول هفته بیشتر از آن حدی که خودتان می‌خواسته‌اید کار کرده باشید، در آخر هفته به دنبال فرصتی برای استراحت کردن می‌گردید. متأسفانه وظایف شما همه بخشهای زندگی شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. شما مجبورید که به قولهایی که داده‌اید عمل کنید، اما خوشبختانه در حالیکه ونوس وارد نهمین خانه شما می‌شود شما قادر خواهید شد وقت خالی برای تفریح کردن پیدا کنید. همه توجه‌تان را صرف تفریح کردن نکنید، برای اینکه هنوز کارهایی برای انجام دادن دارید.

متولد دی : حالا كه بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل كار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نكنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید كه بتوانید با دقت كامل تا جایی كه امكان دارد بین تعهداتی كه می‌دهید و كار آیی خود توازن برقرار كنید.

متولد بهمن : شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

متولد اسفند : ممکن است بر این باور باشید که تمام عادات احساسی قابل تغییر هستند مخصوصا اگر شما مایل باشید که در ذهن خود خیال کنید که در موقعیت کنونی به نتیجه و هدف خود رسیده‌اید بدون اینکه واقعا در واقعیت به آن دست پیدا کرده باشید. متاسفانه درآینده ممکن است تبدیل به آدم پول دوستی شوید و اگر کسی راه شما را برای رسیدن به منافع مالی سد کرد عصبی و پریشان شوید. به خودتان قول دهید که از لحظه حال لذت ببرید؛ مهم نیست در آینده چه پیش می‌آید!
پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: