کد خبر: ۷۸۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۲
سردار شعبانی:
سردار ناصر شعبانی جانشین دانشگاه امام حسین(ع) از بازداشت چند غیر ایرانی در میان اخلالگران بازار سکه و ارز خبر داد و گفت که آنان از سوی کشور امارات مدیریت شده‌اند.در میان اخلالگران بازار سکه و ارز 13نفر دستگیر شده‌اند که چند نفر آنان غیرایرانی هستند که توسط سرویس امارات مدیریت می‌شدند

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) از بازداشت چند غیر ایرانی در میان اخلالگران بازار سکه و ارز خبر داد و گفت که آنان از سوی کشور امارات مدیریت شده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم؛ سردار ناصر شعبانی در مراسم "دیپلماسی مقاومت" که به مناسبت سومین سالگرد شهیدان رکن آبادی و آقایی‌پور برگزار شد، گفت: این شهیدان به عنوان دو نماد بیداری اسلامی در آن سوی مرزها مطرح شده‌‌اند.

چند نفر از اخلالگران بازداشت شده بازار سکه و ارز غیر ایرانی هستند

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در حال ایجاد یک تمدن اسلامی است، و دشمن به شدت از این موضوع نگرانی دارد.

وی با اشاره به مشکلات فعلی کشور اظهار کرد: اکنون نیز باید مانند دوران دفاع کشور را اداره کنیم، نباید پای توانمند خود را با عصای شکسته بیگانگان عوض کنیم.

سردار شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حادثه بازار 13نفر دستگیر شده‌اند که چند نفر آنان غیرایرانی هستند که توسط سرویس امارات مدیریت می‌شدند.

وی یادآور شد: خون شهدای منا فراموش نمی‌شود، شهدایی که در زمینی شهید شدند که باید توسط آل سعود امن شده باشد و قطعا خون اینها انتقامی خواهد شد که آل‌سعود و دیگران سلاطین کفر و ظلم را سرنگون خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: