کد خبر: ۷۸۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۵۷
استاندار خوزستان در حاشیه عیادت از مجروحان حمله تروریستی اهواز گفت: تروریست‌ها و همه کسانی که برای ایران خواب‌های بد دیده‌اند، تاکنون خواب‌هایشان تعبیر نشده است و نخواهد شد.
استاندار خوزستان عنوان کرد:خواب تروریست‌ها برای ایران تعبیر نمی‌شود / تشکر از پزشکان و پرستاران خوزستان
به گزارش خبرداغ ، غلامرضا شریعتی امروز 31 شهریورماه حاشیه عیادت از مجروحین حمله تروریستی اهواز در بیمارستان‌های امیر کبیر، رازی و بقایی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حادثه تروریستی امروز اهواز یک حمله کور تروریستی بود. این حمله به سمت مردم و عوامل اجرایی برگزاری مراسم رژه نیروهای انتظامی اتفاق افتاد.

وی افزود: پیروان صدام و کسانی که در عمل پیروان راه او بودند امروز در حمله‌ای کور و تروریستی به مردم اهواز حمله کردند و جان جوانان، زنان و حتی خردسالان را هدف قرار دادند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اتفاقی که امروز افتاد را صدام نیز در گذشته انجام داده بود. صدام به دلیل قدرتش این کار را در حجمی وسیع‌تر انجام داد و این افراد اقدام تروریستی خود را در حجمی کوچک‌تر انجام دادند.

شریعتی با بیان اینکه حرکت کور به هیچ جا نمی‌رسد، گفت: در طول 40 سال گذشته تاکنون چنین حرکت‌هایی باعث همراهی بیشتر مردم و نظام شده و به آن استحکام بخشیده است. تروریست‌ها و همه کسانی که برای ایران خواب‌های بد دیده‌اند، تاکنون خواب‌هایشان تعبیر نشده است و نخواهد شد.

وی اظهار کرد: سردارانی که امروز در جایگاه بودند، مانند سربازان بدون اینکه به خود ترسی راه دهند شجاعانه ایستادند و از مردم دفاع کردند. این کارها مایه امید است و نشانگر آن است که هیچ فاصله‌ای میان مردم، مسئولان و نظام نیست و نخواهد بود.

استاندار خوزستان بیان کرد: تلاش ما بر این است که مداوای مجروحان با جدیت پیگیری شود. روند کار بسیار خوب بوده است و از پزشکان و پرستاران استان خوزستان در این زمینه تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: