کد خبر: ۷۸۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۴۵۷
پیوستن 2 بازیکن فصل گذشته استقلال به لیگ امارات و قزاقستان حقایق تلخی را برای هواداران این تیم روشن کرده است.
حقیقتی تلخ در انتقال تیام به عجمان و جباروف به قزاقستانبه گزارش خبرداغ، تیم فوتبال استقلال این روز‌ها از نبود بازیکنانی، چون سرور جباروف و مامه تیام به شدت ضربه خورده است، بازیکنانی که در کنار امید ابراهیمی و سید مجید حسینی ستون‌های اصلی تیم استقلال در فصل گذشته بودند.

 

در شکست ۳ بر یک استقلال برابر السد نبود این بازیکنان کاملا به چشم آمد. در این میان اما، نکته عجیب و ناراحت کننده برای هواداران استقلال رفتن تیام به عجمان و جپاروف به لیگ قزاقستان است.

 

این ۲ بازیکن در حالی راهی تیم‌های ضعیفی شده‌اند که تا پیش از این گفته می‌شد آنها از تیم‌های مطرحی پیشنهاد دارند و استقلال توان پرداخت پول به این بازیکنان را نخواهد داشت. پیوستن تیام به تیم معمولی عجمان و راهی شدن جباروف به لیگ قزاقستان نشان می‌دهد که چه دست‌هایی در کار بوده تا این ۲ بازیکن دیگر تمایلی برای حضور در استقلال نداشته یا کاری کرده‌اند که این دو دیگر برنگردند.

 

اتفاقی که به ضرر استقلال و هواداران پرشمارش تمام شد و در روزی که ۸۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند تیم محبوب‌شان با نتیجه ۳ بر یک مقابل السد قطر شکست خورد.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: