کد خبر: ۷۸۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۷
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده در استانهای ساحلی خزر بارش باران، گاهی وزش باد و در ساعات بعدازظهر در بخش های شمالی آذربایجان شرقی و غربی، برخی نقاط اردبیل و دامنه های البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که شدت بارش فردا و پس فردا در استان گیلان خواهد بود.
شمال بارانی است/گرد و خاک در مرکز کشور

به گزارش خبرداغ ، سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا در استان‌های شمالی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و در برخی مناطق دیگر در جنوب و مرکز کشور پدیده گرد و خاک رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر اعلام کرد: طی سه روز آینده در استانهای ساحلی خزر بارش باران، گاهی وزش باد و در ساعات بعدازظهر در بخش های شمالی آذربایجان شرقی و غربی، برخی نقاط اردبیل و دامنه های البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که شدت بارش فردا و پس فردا در استان گیلان خواهد بود.

احد وظیفه افزود: دریای خزر بویژه بخش های غربی آن نیز فردا و پس فردا مواج خواهد بود. نواحی مرکزی خلیج فارس نیز روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مواج است.

وی ادامه داد: همچنین طی سه روز آینده تداوم باد و گرد و خاک را در شرق کشور خواهیم داشت که در منطقه زابل در برخی ساعت ها با طوفان گردوخاک همراه است.

به گفته وظیفه، در همین مدت در جنوب استانهای سمنان و تهران، شمال اصفهان، برخی نقاط قم و استان مرکزی در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شوند.

هوای تهران، امروز و فردا صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت ۳۶ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: