کد خبر: ۷۸۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۳
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک انبار مواد شیمیایی در شهر ری خبر داد.
آتش سوزی در انبار مواد شیمایی در شهر ریبه گزارش خبرداغ ، جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در مورد آتش‌سوزی در یک انبار مود شیمیایی اظهار کرد: ساعت 11:24 این آتش‌سوزی در شهری ری، خیابان انبار نفت اعلام شد و پنج ایستگاه به همراه تانکرهای آب و بالابر به محل اعزام شدند. همچنین عوامل آتش‌نشانی باقرشهر هم در محل حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این انبار در یک شهرک صنعتی بود گفت: در این محل تعداد زیادی سوله تولید و نگه‌داری مواد شیمیایی وجود داشت. یکی از سوله‌ها که در دل آن چندین انبار کوچک ایجاد شده بود دچار حریق شد و این اتفاق در یکی از انبارها به وسعت صد متر و در سه طبقه رخ داد. در این انبار انواع مواد شیمیایی قابل اشتعال وجود داشت و حتی گاهی صدای انفجارهای کوچک هم شنیده می‌شد.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و این در حالی بود که آتش کاملا شعله‌ور بود و حتی از زیر سقف‌ها هم به بیرون می‌زد و احتمال سرایت به سایر بخش‌ها نیز وجود داشت. آتش‌نشان با برش سقف‌ها و همچنین استفاده از کف مخصوص شیمیایی و محلول آب آتش را خاموش کردند و آتش تحت کنترل در آمد و خطر گسترش بیشتر وجود ندارد.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت افزود: با توجه به اینکه مواد شیمیایی در این انبار بوده و بعضا خاموش کردن چنین حریق‌هایی تاکتیک‌های عملیاتی خاصی را می‌طلبد، آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: