کد خبر: ۷۷۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۵۲۲
هافبک آلمانی باشگاه استقلال از صحبت با اهالی رسانه امتناع و دلیل آن را هم تصمیم مدیران آبی پوش بیان کرد.
نیومایر: مدیران استقلال به من گفتند با رسانه‌ها صحبت نکنم!به گزارش خبرداغ ، مارکوس نیومایر، هافبک آلمانی دنیای فوتبال که با عقد قراردادی ۲ ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست، موفق نشد مقابل ذوب آهن حضور یابد و با صلاحدید کادرفنی به احتمال زیاد در دیدار با شاگردان توشاک در تراکتورسازی در ترکیب ۱۱ نفره اصلی استقلال قرار خواهد گرفت.

 

نیومایر که با خالکوبی‌های زیاد و پوشش در دیدار با ذوب آهن، خبر ساز شده بود، شب گذشته (شنبه) در نزدیکی‌های هتل آکادمی در حال قدم زدن بود، خبرنگار ما درخواست انجام مصاحبه و گفتگو را با بازیکن آلمانی آبی پوشان کرد، اما او گفت: من به انجام مصاحبه و گفتگو با رسانه‌ها علاقه‌مند هستم، اما مدیران باشگاه به من اعلام کردند که با رسانه‌ها صحبتی انجام ندهم. از شما عذرخواهی می‌کنم، اما به دلیل محدودیتی که باشگاه برای من در نظر گرفته از انجام مصاحبه با شما معذور هستم. لطفا من را ببخشید.

 

حالا نوبت مسئولان باشگاه استقلال است، که توضیح دهند که چرا بازیکن جدید تیم شان را از انجام مصاحبه با اهالی رسانه ممنوع کرده اند و اجازه نمی‌دهند تا او صحبت هایش را مطرح کند.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0
0
شما رسانه ها جز حاشیه واسه استقلال هیچی ندارید.دست مسئولان باشگاه درد نکنه.لباقت برخی حاشیه سازان همینه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: