کد خبر: ۷۷۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۳۵۹
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: بارش شدید باران ظهر امروز پنجشنبه به منازل مسکونی و مزارع کشاورزی 3 روستای دهستان شهرآباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سیل به 3 روستای فیروزکوه خسارت زدبه گزارش خبرداغ ، مهدی یوسفی جمارانی افزود: عمده خسارت به روستای های شهرآباد، دهین و بادرود در بخش مرکزی وارد شده و تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.
وی تصریح کرد: بر اثر جاری شدن سیل به تعدادی از کندوهای زنبور داران، 10 واحد مسکونی و در حدود 200 تا 300 هکتار از اراضی زیر کشت این منطقه خسارت وارد شده است.
فرماندار فیروزکوه نقطه آغاز وقوع سیل را در مکانی پایین تر از کمپ گردشگری تنگه واشی اعلام کرد و گفت: جاری شدن سیل در تنگه واشی پنج نفر مصدوم بر جا گذاشت که با کمک نیروهای امدادی به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی گفت که میزان دقیق خسارت وارده سیل امروز در دست بررسی است.
فیروزکوه با 40 هزار نفر جمعیت در شمال شرقی تهران واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: