کد خبر: ۷۷۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۹۶۹۴
عربده زن و اوباش محله تهران نو که با حالت غیر عادی اقدام به قمه کشی می‌کرد، بازداشت شد.
قمه کشی اوباش در پارک محله تهران نو
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو اظهار کرد: در ساعت ۳ بامداد روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو از یک مورد درگیری، قمه‌کشی و عربده‌کشی در پارک دانش آموز در محدوده اتوبان یاسینی مطلع شدند.

وی در ادامه گفت: زمانی که ماموران وارد پارک شدند، نگهبان پارک به آن‌ها اطلاع می‌دهد فردی که حالت طبیعی نداشته با قمه و چاقو، به ۳ رهگذر و نگهبان پارک حمله و آن‌ها را مصدوم کرد.

سرهنگ بهرامی گفت: ماموران پس از ۱۰ دقیقه با تعقیب متهم و با شلیک ۴ تیر هوایی پس از درگیری با متهم این فرد را بازداشت کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو در پایان افزود: این فرد ۱۸ سال سابقه شرارت، شرب‌خمر داشته است و از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه تهران نو است و ۴ فرد که توسط او در پارک مورد حمله او قرار گرفته اند و صدمه دیده اند، شاکی‌های خصوصی او در این پرونده هستند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسسین میرزاعلیخان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
1
2
باید جدی و زربتی با اینها بر خورد بشه
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
1
2
فقط اعدام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
2
2
سلام. سازمان ملل داره میگه اعدام نکنید! الان فهمیدند کشور هایی که اعدام رو برداشتند جرم حمایت کم شده! اگه اعدام کنید عصبانیت هم بیشتر میشه! یعنی مثل یک چرخه است. دولت اعدام میکنه فکر میکنه درس عبرت میشه، از اونور خشونت تو جامعه بیشتر میشه!
پاسخ ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
جرم وجنایت با اعدام مفسدین کنترل میشه . معمولا اون که جنایت می کنه علاقمند به زندگیه که به خاطر اون زندگی دیگران رو میگیره . وقتی زندگی اش گرو جنایت باشه جنایت هم کم میشه . با التماس وکلاس نمیشه با بی رحم و قاتل برخورد کرد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: