کد خبر: ۷۷۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۳۶۱
مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول گفت: ۶ نفر از بانوانی که در مناطق تفریحی این شهرستان اقدام به کشف حجاب و انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده بودند، دستگیر شدند. ستاد امربه معروف و نهی از منکر دزفول روز دوشنبه نیز از دستگیری پنج دختر که اقدام به هنجارشکنی در سطح شهر دزفول کرده بودند، خبر داد.
۶ زن دزفولی به خاطر کشف حجاب و  هنجارشکنی در مناطق تفریحی بازداشت شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایران : مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر دزفول گفت: ۶ نفر از بانوانی که در مناطق تفریحی این شهرستان اقدام به کشف حجاب و انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده بودند، دستگیر شدند.

حسن دزفولی افزود: در روز‌های گذشته چند نفر در مناطق تفریحی شهرستان دزفول با وضعیتی به دور از شئون اسلامی اقدام به هنجارشکنی و کشف حجاب کرده و تصاویر و فیلم‌های خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بودند که موجب سوء استفاده شبکه‌های معاند نظام شد.

وی افزود: در این خصوص چهار نفر از عوامل کشف حجاب چند شب پیش شناسایی و دستگیر شده و با پیگیری و اشراف اطلاعاتی بامداد سه‌شنبه نیز ۲ نفر دیگر در اقدام مشترک بسیج و پلیس امنیت اخلاقی شناسایی و دستگیر شدند. ستاد امربه معروف و نهی از منکر دزفول روز دوشنبه نیز از دستگیری پنج دختر که اقدام به هنجارشکنی در سطح شهر دزفول کرده بودند، خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: