کد خبر: ۷۷۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۸۶۵
سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به حضور نیروی انتظامی و استقرار نظم و امنیت در بازار گفت: ما خود را خدمت گذار مردم می‌دانیم و اجازه نخواهیم داد کسی خللی در امنیت و آرامش مردم ایجاد کند.وظیفه ما این است که بازار را برای صنف بازاریان و شهروندان امن کنیم که خدا را شکر، همکاران من با هماهنگی دیگر سازمان‌ها توانسته‌اند آرامش را به بازار برگردانند.
پلیس: نظم و امنیت در بازار تهران حاکم است / «آنها که دنبال آشوب‌ بودند»، از صنف بازاریان نیستندبه گزارش خبرداغ ، سردار هداوند با بیان اینکه نظم و امنیت در بازار حاکم است، گفت: اجازه نخواهیم داد که کسی خللی در امنیت و آرامش مردم ایجاد کند.

سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به حضور نیروی انتظامی و استقرار نظم و امنیت در بازار اظهار کرد: ما خود را خدمت گذار مردم می‌دانیم و اجازه نخواهیم داد کسی خللی در امنیت و آرامش مردم ایجاد کند.

وی با اشاره به حوادث اخیر بازار تهران عنوان داشت: معدود افرادی که به دنبال ایجاد آشوب‌های خیابانی هستند، به طور حتم از صنف بازاریان نیستند.

جانشین رئیس پلیس پایتخت افزود: امروز بازار جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و باید تلاش کرد تا این امنیت به نحو مطلوب تامین شود.

سردار هداوند گفت: وظیفه ما این است که بازار را برای صنف بازاریان و شهروندان امن کنیم که خدا را شکر، همکاران من با هماهنگی دیگر سازمان‌ها توانسته‌اند آرامش را به بازار برگردانند.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: