کد خبر: ۷۷۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۳۹۲
سخنگوی اورژانس از وقوع آتش سوزی بزرگ در یکی از پاساژ‌های مرکز تهران خبر داد و گفت:حریق اطفا نشده و آمار دقیقی از شمار مصدومان و مفقودان در دست نیست.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز، سخنگوی اورژانس از وقوع آتش سوزی بزرگ در یکی از پاساژ‌های مرکز تهران خبر داد و گفت:حریق اطفا نشده و آمار دقیقی از شمار مصدومان و مفقودان در دست نیست.

مجتبی خالدی گفت: حریق در خیابان ملت همچنان روشن است و عملیات امداد رسانی ادامه دارد وی افزود هنوز از تعداد مصدومان این حادثه خبری در دست نیست.

حریق بزرگ پاساژ در تهران / از شمار مصدومان آماری در دست نیست + عکس

خالدی گفت: با دریافت خبر این حادثه در ساعت ۲۱:۳۰ امشب، بلافاصله ۶ تیم اورژانس به محل حادثه در خیابان امیر کبیر، نرسیده به ملت اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس ادامه داد در حال حاضر تیم‌های اورژانس در محل مستقر هستند و جستجو برای مصدومان احتمالی در حال ادامه می‌باشد.

وی تصریح کرد:گزارشات اولیه حاکی از دودگرفتگی سه تن از نیرو‌های آتش نشانی در حین عملیات جستجو می‌باشد که بلافاصله تحت درمان توسط نیرو‌های اورژانس قرار گرفتند و به بیمارستان منتقل شدند.

حریق بزرگ پاساژ در تهران / از شمار مصدومان آماری در دست نیست + عکس

خالدی افزود بنابرگفته شاهدان عینی ماجرا، حضور به موقع نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ باعث نجات مصدومین زیادی از خطر دود گرفتگی و خفگی شده است.

وی ادامه داد:تیم‌های اورژانس تا پایان عملیات اطفا و‌نجات در محل مستقر خواهند بود.

حریق بزرگ پاساژ در تهران / از شمار مصدومان آماری در دست نیست + عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: