کد خبر: ۷۷۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۴۰۲
رئیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور محورهای بارانی و لغزنده را اعلام کرد و با اشاره به تعطیلات پیش رو، گفت: مهم‌ترین توصیه ما به مردم این است که قبل از سفر به جهت ناپایداری شرایط محیطی حتما از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و شرایط ترافیکی و محیطی را برآورد کرده و سپس اقدام به سفر کنند.
اعلام جاده‌های بارانی و پرترافیک و توصیه راهور به مسافران/ محورهای مواصلاتی دارای ترافیکی روان هستند
به گزارش خبرداغ، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز یکشنبه ۱۳ خرداد ماه، گفت: امروز در اغلب محورهای استان تهران، البرز، مازندران، گیلان، مرکزی و محور قوچان-مشهد در استان خراسان رضوی و گرمسار-تهران در استان سمنان شاهد بارش باران هستیم و سطح جاده‌ها به سبب بارش باران لغزنده است.

وی افزود: همچنین در اغلب محورهای استان هرمزگان، ‌ اردبیل-سرچم، اردبیل-آستارا در استان اردبیل و محدوده هزارچم در محور کرج-چالوس مه‌گرفتگی گزارش شده است.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی راه‌ها نیز گفت: ترافیک در خروجی تهران-قم، محور تهران-پاکدشت-سمنان و محور کرج-چالوس پرحجم گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی دارای ترافیکی روان هستند و محدودیت خاصی هم وجود ندارد.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو و افزایش مسافرت‌های بین‌شهری، گفت: مهم‌ترین توصیه ما به مردم این است که قبل از سفر به جهت ناپایداری شرایط محیطی حتما از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و شرایط ترافیکی و محیطی را برآورد کرده و سپس اقدام به سفر کنند. در عین حال محدودیت‌های ترافیکی این ایام هم در سایت پلیس راهور درج شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: