کد خبر: ۷۷۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید: ۵۸۴۲۳
اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به بروز ناپایداری‌های جوی و کاهش دما طی ۲ روز آینده، بروز پدیده رگبار و رعد و برق و تند باد موقتی را برای آسمان این استان پیش بینی کرد.
رگبار و تند باد در راه تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به بروز ناپایداری‌های جوی و کاهش دما طی ۲ روز آینده، بروز پدیده رگبار و رعد و برق و تند باد موقتی را برای آسمان این استان پیش بینی کرد.

بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده‌ها و نفشه ها‌ی پیش یابی هواشناسی، طی ۲ روز آینده با گذر امواج تراز میانی و بروز ناپایداری‌های جوی دربعضی ساعات (به خصوص بعد ازظهر‌ها) رگبار و رعد و برق و تند باد موقتی پیش بینی می‌شود و در پاره‌ای نقاظ (به خصوص بخش‌های غربی و جنوبی) گاهی با گرد وخاک و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ همراه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، شدت بارش در روز یکشنبه پیش بینی می‌شود و در این روز کاهش نسبتا محسوس دما رخ خواهد داد.

کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روز شنبه (۲۰ و ۳۳)، یکشنبه (۱۸ و ۲۷) ودوشنبه (۲۱ و ۳۱) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

این گزارش می‌افزاید: گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته، فرودگاه امام خمینی (ره) با ۳۴ درجه سانیگراد و فیروزکوه با هشت درجه سانتیگراد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: