کد خبر: ۷۷۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۶۲۳
معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تخلف و تقلب در فروش گوشت قرمز در سطح این استان خبر داد.
فروش گوشت بز و میش به جای بره و بزغاله!
به گزارش خبرداغ ، سالار حسین پور یکشنبه، ششم خرداد ماه در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: طی فروردین و اردیبهشت ماه ۴۵۷ مورد نظارت و بازرسی از مراکز عرضه گوشت قرمز و قصابی ها در سطح استان انجام شد. 

وی اظهارکرد: در این بازرسی ها 22مورد تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گران فروشی، عدم نصب نرخ نامه، تقلب در فروش، عدم صدور فاکتور مهمترین تخلفات قصابان استان بوده است.

حسین پور تصریح کرد: در شهر یاسوج توزیع گوشت قرمز اصولی نیست و اکثر لاشه گوشت های موجود در قصابی های یاسوج بز و میش هستند که بعنوان گوشت بزغاله و بره به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: این در حالی است که طبق برسی های صورت گرفته در کشتارگاههای استان تنها 5 تا 10 بره یا بزغاله کشتار می شود . 

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مشکلاتی در این حوزه به وجود آمده که پیشنهاد می شود در حوزه گوشت "بره و بزغاله" برنامه ریزی برای جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن این دو مورد از قیمت ها انجام شود . 

حسین پور بیان کرد: ‌همه متولیان درگیر این موضوع هستند و باید اقدامات کارشناسی شده در این بخش عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: تخلفات و تقلب هایی در این زمینه از سوی برخی قصابی های استان صورت می گیرد که با آنها برخورد شده و در صورت گزارش از سوی مردم برخورد خواهد شد.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: