کد خبر: ۷۷۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۹۴۴
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام باند خرید و فروش نوزادان در مشهد خبر داد وگفت: اعضای این باند دو نوزاد دختر 15 روزه را به دو خانواده یزدی و اصفهانی فروختند.
مرد مشهدی دوقلوهای 15 روزه‌اش را فروخت/ جمعا 58 میلیون تومان!

به گزارش خبرداغ ، فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام باند خرید و فروش نوزادان در مشهد خبر داد وگفت: اعضای این باند دو نوزاد دختر 15 روزه را به دو خانواده یزدی و اصفهانی فروختند.

سرتیپ قادر کریمی در گفت ‌وگو با فارس اظهار کرد: در پی اعلام حضور زوجی جوان در ثبت احوال مشهد و ارائه مدارک جعلی جهت دریافت اوراق هویتی برای نوزادی 15 روزه، ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: این زوج که یزدی بودند اعتراف کردند که بچه‌‌دار نمی‌شدند و با پرداخت 28 میلیون تومان این نوزاد مشهدی را خریده‌اند که در ادامه دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

سرتیپ کریمی ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که والدین این نوزادان مشهدی پس از تولد فرزندانشان، آنان را به خانمی معروف به «خانم دکتر» واگذار کرده و این شخص یکی از نوزادان را به زوجی اصفهانی به مبلغ 30 میلیون تومان و نوزاد دیگر را به زوج یزدی به قیمت 28 میلیون تومان فروخته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: