کد خبر: ۷۷۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۴۷۶
امینی گفت: تعداد ۲۲۴ بافت انسانی تا کنون از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج به پزشکی قانونی ارسال شده است. وی با اشاره به اینکه محموله دیگری از جانباختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج طی روز‌های گذشته به پزشکی قانونی ارسال شده است، گفت: ۱۲ نمونه از مجموعه بافت‌های ارسالی جدا و بروی آن‌ها عملیات کد گذاری و نمونه برداری انجام و جهت آزمایشات ژنتیک به آزمایشگاه مربوطه ارسال شده است.
امینی: ارسال ۲۲۴ بافت انسانی از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج به پزشکی قانونی/ تاکنون پیکر ۲۱ پیکر به خانواده‌ها تحویل داده شده

به گزارش خبرداغ،امینی گفت: تعداد ۲۲۴ بافت انسانی تا کنون از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج به پزشکی قانونی ارسال شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده پزشکی قانونی در رابطه با جانباختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج اظهارکرد: تعداد ۲۲۴ بافت انسانی تا کنون از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج به پزشکی قانونی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه محموله دیگری از جانباختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج طی روز‌های گذشته به پزشکی قانونی ارسال شده است، گفت: ۱۲ نمونه از مجموعه بافت‌های ارسالی جدا و بروی آن‌ها عملیات کد گذاری و نمونه برداری انجام و جهت آزمایشات ژنتیک به آزمایشگاه مربوطه ارسال شده است.

این مقام اجرایی درادامه افزود: از ابتدای سانحه هوایی تهران- یاسوج تا کنون ۲۱ پیکر جانباختگان این سانحه به خانواده هایشان تحویل داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: