کد خبر: ۷۶۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۹۹۰
در پی برخورد یک راس آهو با هواپیما، مسافران پرواز 7118 با هواپیمای جایگزین به شهر تبریز بازمی گردند.
مسافران پرواز کیش ایر با هواپیمای جایگزین به تبریز منتقل می شوند

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، صبح امروز سه شنبه 18 اردیبهشت یک فروند ایرباس 321  هواپیمایی کیش ایر با شماره پرواز 7118 که قرار بود از جزیره کیش به مقصد تبریز پرواز کند ساعت 7 و40 دقیقه پس از سوارکردن مسافران و قرارگیری درموقعیت پرواز نسبت به  بلند شدن اقدام کرد که به دلیل برخورد با یک راس آهو دچار نقص فنی درموتور شد و از انجام پرواز بازماند.

مسافران این هواپیما پس از این حادثه در کمال سلامت به ترمینال فرودگاه منتقل شدند و با پیگیریهای انجام شده ساعت 14 امروز 18 اردیبهشت با هواپیمای جایگزین به مقصد تبریز پرواز می کنند.  

گفتنی است درپی تمهیدات سازمان منطقه آزاد کیش عملیات فنس کشی وترمیم آسیب دیدگی های فنس های فرسوده به وسعت 15 کیلومتر اطراف محوطه فرودگاهی اجرا شده است و پس از آن با همکاری اداره محیط زیست و با حضور پیمانکار، عملیات انتقال آهوان از این محوطه به بیرون منطقه فرودگاهی درحال اجراست تا ضمن حفاظت از آهوان جزیره کیش از این گونه حوادث جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لاله
United States
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
من از مسافران این پرواز بودم بعد برخورد آهو با موتور در لحظه تیک آف یکی از چرخهای عقب هم( در اثر شدت ترمزاحتمالا) دچار ترکیدگی شد ولی خلبان پرواز آقای قاضیانی و کمک خلبانشون که اسمشونو نمیدونم بسیار ماهرانه هواپیما رو کنترل کردند و کوچکترین مشکلی پیش نیومد، همینطور سرویس دهی فرودگاه و شرکت کیش ایر در این تاخیر 7 ساعته منظم بسیار مناسب بود، متشکرم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: