کد خبر: ۷۶۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۳۳۹
یک منبع آگاه از دستگیری سعید مرتضوی (دادستان سابق تهران) خبر داد.
سعید مرتضوی (دادستان سابق تهران) دستگیر شد
به گزارش خبرداغ به نقل از میزان: یک منبع آگاه از دستگیری سعید مرتضوی (دادستان سابق تهران) خبر داد.

این منبع آگاه تاکید کرد: دادستان سابق تهران دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است.

این مقام آگاه افزود: مرتضوی، ساعاتی پیش توسط مامورین نیروی انتظامی در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و بازداشت شده است.

گفتنی است مرتضوی در دو پرونده مطرح با عناوین «کهریزک» و «تامین اجتماعی» دارای اتهامات متعدد است؛ البته پرونده وی در خصوص سازمان تامین اجتماعی دو بخش دارد. پرونده نخست در رابطه با حادثه کهریزک و پیرامون قتل‌هایی بود که شکات خصوصی شکایت کردند، دادگاه قتل عمد تشخیص داد و مباشرین را محکوم کرد، اما چون رضایت دادند، قصاص انجام نشد و از باب جنبه عمومی تحمل کیفر کردند.

مرتضوی در این پرونده به معاونت در قتل عمد متهم شد و نهایتا دادگاه بدوی وی را به ۵ سال حبس محکوم کرد و شعبه ۲۲ دادگاه تجدیدنظر به دلیل اظهار ندامت وی، حکم حبس را به دو سال تقلیل داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: