کد خبر: ۷۶۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۴۰۲
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به وقوع یک فقره قتل خانوادگی در دیواندره گفت:داماد این خانواده، با یک قبضه اسلحه اقدام به تیراندازی به سوی خانواده خود و همسرش کرد.
داماد عصبانی خانواده خود و همسرش را کشت!
به گزارش خبرداغ ، عبدالله فاتحی با اشاره به جزئیات بیشتر وقوع یک فقره قتل خانوادگی در شهرستان دیواندره، گفت: در ساعت ۷ صبح امروز داماد عصبانی با اسلحه به سمت اعضای خانواده خود و همسرش شلیک کرد.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار نفر شامل همسر، پدر و مادر همسر و یکی از اقوام خانواده کشته و یک دختر خردسال هم بشدت زخمی شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس دیواندره بلافاصله در محل جنایت حاضر شد، بیان کرد: اقدامات لازم در راستای دستگیری قاتل در حال انجام است.

معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان گفت: بنابر اظهارات شاهدان قاتل که داماد خانواده بوده پس ارتکاب جنایت از محل متواری شد.

فاتحی انگیزه این جنایت را اختلاف خانوادگی ذکر کرد و اظهارداشت: قاتل شناسایی شده و اقدامات لازم برای دستگیری او با جدیت در حال انجام است.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: