کد خبر: ۷۶۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۱۳
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۳۰۰ مجرم اینترنتی در این استان طی سال گذشته خبر داد.
۳۰۰ مجرم اینترنتی در لرستان دستگیر شدند
به گزارش خبرداغ ، سردار محمدمهدیان نسب ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: فیلم تیراندازی خرم‌آباد که در فضای مجازی منتشرشده مربوط به پاییز ۹۶ بوده که عده‌ای افراد قانون‌شکن در مراسم عروسی اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

وی افزود: بلافاصله پس از شناسایی چهار نفر از این افراد توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و دستگیری یک نفر دیگر توسط پلیس فتا در حال پیگیری است و پلیس همه مطالبی را که در فضای مجازی وجود دارد را پیگیری می‌کند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۸۹ پرونده توسط پلیس فتا در استان طی سال گذشته بررسی‌شده و حدود  ۳۰۰ نفر دستگیر شدند و بیشترین جرائم در حوزه کلاه‌برداری اینترنتی، مزاحمت‌های اینترنتی و نشر اکاذیب بوده است.

به گزارش مهر، سردار مهدیان نسب افزود: پلیس فتا در لرستان یکی از توانمندترین پلیس‌های فتا در کشور است که همه به این موضوع اذعان دارند و هیچ‌چیز در فضای مجازی از چشم تیزبین پلیس پنهان نیست.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از کالاهای ایرانی و به دنبال تحقق شعار سال نیروی انتظامی استان ٢٠ اولویت در این زمینه را مدیریت کرده و ١٣ اولویت با رویکرد اقتصاد مقاومتی دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: