کد خبر: ۷۶۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۲
درحالیکه ساعتی پیش، اعلام شد محمدعلی نجفی استعفای دوم خود را نیز تقدیم شورای شهر کرده است، منابع مطلع از توصیه یکی از بزرگان اصلاحات در مورد انتخاب سرپرست شهرداری خبر می دهند. منابع مطلع به خبرنگار «انتخاب» گفته اند که یکی از بزرگان اصلاحات به شورای شهر توصیه کرده که حناچی بعنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شود.
توصیه یکی از بزرگان اصلاحات به شورای شهر: انتخاب حناچی بعنوان سرپرست شهرداری تهران

به گزارش خبرداغ ، درحالیکه ساعتی پیش، اعلام شد محمدعلی نجفی استعفای دوم خود را نیز تقدیم شورای شهر کرده است، منابع مطلع از توصیه یکی از بزرگان اصلاحات در مورد انتخاب سرپرست شهرداری خبر می دهند.

منابع مطلع به «انتخاب» گفته اند که یکی از بزرگان اصلاحات به شورای شهر توصیه کرده که حناچی بعنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شود.

حناچی در تاریخ بیست و پنجم مهر ماه ۱۳۹۶ طی حکمی از سوی محمدعلی نجفی، شهردار تهران به سمت معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران منصوب شده است. وی دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزیر راه در دولت یازدهم دانش‌آموخته معماری از دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل دکتری تخصصی مرمت شهری و باززنده سازی شهرهای تاریخی است. 

برخی منابع خبری نیز به جز حناچی، از حسینی مکارم ، مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۳ و کشت پور شهردار منطقه ۲ به عنوان سرپرست های احتمالی یاد می کنند.

طبق اخبار منتشره، فردا استعفای نجفی در صحن شورا بررسی و همزمان، سرپرست شهرداری تعیین خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: