کد خبر: ۷۶۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۴۷۰
نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران:
فشارها نقش مهمي در استعفای آقای نجفی دارد. گرچه همان‌طور كه گفتم معتقدم كه به خاطر شهرتهران و ايران بايد مديران اين مصائب را تحمل كنند و با تدبير و رايزني و تعامل آنها را حل كرد.
به استعفای نجفی رای نمی دهم/ به خاطر شهرتهران و ايران، مديران باید مصائب را تحمل كنندبه گزارش سرویس اجتماعی خبرداغ؛ عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در صفحه رسمی اینستاگرام خود از حضور شهردار تهران در روز یکشنبه برای توضیح دلایل استعفایش به شورا خبر داد و اعلام نمود که بخ استعفای محمدعلی نجفی رای نخواهد داد و خاطر نشان نمود مدیران بخاطر ایران و شهر تهران باید مصائب را تحمل کنند.

 در جلسه غیرعلنی روز سه شنبه در مورد استعفاي شهردار صحبت نكرده‌ايم. بلكه گفتيم دراين جلسه بعد از بحث و تبادل نظر فراوان اعضا به اتفاق به اين نتيجه رسيدند كه نجفي همچنان به كار خود به عنوان شهردارتهران ادامه دهد و استعفايش را نپذيرند.

آقای نجفي گفت كه به دليل بيماري و برخي از فشارهاي سياسي و اجتماعي ديگر نمي‌تواند به كارش ادامه دهد. قرارشد شهردار تهران روز يكشنبه در صحن شورا حاضر شود و دلايلش را بگويد.

در طول 6 ماهه گذشته بارها شايعه استعفاي شهردار جديد تهران مطرح شد كه هر بار هم تكذيب شده بود. اين‌بارهم وقتي اين خبر را شنيديم فكر كرديم حتما باز هم شايعه است. بنابراين چندان به آن توجه نكرديم تا اينكه روز بعد درجلسه هيات رييسه شورا، آقاي هاشمي گفتند كه ديروز شهردار استعفايش را به وي داده ولي او استعفا را نگرفته و در حال رايزني با دولت و دوستان نجفي است تا او را منصرف كند. در واقع تا آن روز ما اصلا برگه‌اي در مورد استعفاي شهردار را نديده بوديم. .

به نظر ما عملكرد آقاي نجفي در اين مدتعملكرد قابل دفاعي بوده است و ثانيا درتهران با 10 تا 12 ميليون تردد در شبانه روز و به عنوان پايتخت جمهوري اسلامي ايران، هر نوع تزلزل مديريتي مي‌تواند براي آن هزينه‌هاي سنگيني را به دنبال داشته باشد. به خصوص اينكه شهردار تهران عضو هيات دولت هم هست و در شرايطي كه ما در حال سروسامان دادن به سامانه سياسي كشورمان هستيم براي استحكام آن نيازمند آن هستيم كه در مجموعه شهري نيز شاهد مديريتي مستحكم و قوي باشيم. هر چند كه در اين بين ممكن است فشارهايي هم باشد، ولي به شخصه فكر مي‌كنم اين فشارها قابل مديريت و حل شدن است. در چنين شرايطي هر گونه اختلال مديريتي مي‌تواند براي كشورمان گران تمام شود.

فشارها نقش مهمي در استعفای آقای نجفی دارد. گرچه همان‌طور كه گفتم معتقدم كه به خاطر شهرتهران و ايران بايد مديران اين مصائب را تحمل كنند و با تدبير و رايزني و تعامل آنها را حل كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: