کد خبر: ۷۶۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۵۸
برف و باران اکثر محور‌های شهر‌های شمالی کشور را در برگرفت و منجر به کاهش دید در جاده‌ها شده است.
بارش برف و باران در شهر‌های شمالی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: برف و باران اکثر محور‌های شهر‌های شمالی کشور را در برگرفت و منجر به کاهش دید در جاده‌ها شده است.

براساس اعلام پلیس راه راهور ناجا، امروز شرایط جوی در ارتفاعات محور‌های هراز و کندوان در وضعیت بارش برف قرار دارد. لازم به ذکر است در اکثر محور‌های استان‌های مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و اصفهان سامانه بارش پراکنده باران حاکم است و این روند در استان‌های گیلان در محور رشت -لاهیجان و فارس شمال در محور شیراز-کازرون نیز ادامه دارد.

گفتنی است مه گرفتگی در استان‌های مازندران در محور‌های فیروزکوه محدوده گدوک، کرج-چالوس در محدوده، ولی آباد، هراز در گردنه امامزاده هاشم و محور کیاسر-سمنان منجر به کاهش دید شده و این شرایط در استان خراسان رضوی در محور امام قلی –درگز گردنه تیوان نیز حاکم است بناراین به رانندگان توصیه می شود با توجه به شرایط جوی، امکانات گرمایشی و تجهیزات لازم را به همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

همچنین وزش شدید باد اکثر محور‌های استان‌های خراسان جنوبی و محور تربت حیدریه به مشهد در استان خراسان رضوی را در برگرفته است.

شایان ذکر است سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: