کد خبر: ۷۶۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۶
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در محور جنوب به شمال کرج-چالوس از ابتدای محور تا تونل ۵ شاهد ترافیک سنگین هستیم و همچنین در طول محور ترافیک، پرحجم است. در مسیر شمال به جنوب کرج-چالوس نیز ترافیک از مرزن آباد تا دزبن و از محدوده آسارا تا آدران نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه به وضعیت ترافیکی در محور هراز اشاره کرد و گفت: در مسیر جنوب به شمال محور از امام‌زاده هاشم (ع) تا گزنک شاهد ترافیک سنگین هستیم و وضعیت ترافیک در طول مسیر نیز پرحجم است.

وی همچنین گفت: در طول مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز ترافیک پر حجم است و محور سلفچگان-قم و همینطور هر دو باند آزادراه تهران-قم دارای بار ترافیکی پرحجم هستند.

رحمانی در مورد ترافیک مسیر جنوب به شمال محور رشت-قزوین اظهار کرد: در محدوده‌های لوشان، منجیل و رودبار ترافیک سنگین است و در محور رشت-لاهیجان ترافیک پرحجم مشاهده می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: در محورهای قزوین-رشت، قزوین-زنجان و قزوین-کرج در استان قزوین نیز ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین به وضعیت ترافیکی در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه ملک‌آباد به مشهد و سبزوار به مشهد پرحجم است.

وی افزود: در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین، از پل فردیس تا پل حصارک نیز ترافیک نیمه‌سنگینی را شاهد هستیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: