کد خبر: ۷۶۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۸
مأموران آتش‌نشانی بلافاصله نسبت به اطفای حریق اقدام کردند و در هنگام اطفای حریق یکی از آتش‌نشانان که دچار مصدومیت شده بود به مراکز درمانی منتقل شد.
آتش‌سوزی ضایعات در ساختمانی متروکه / یک آتش‌نشان مصدوم شد
به گزارش خبرداغ ، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان متروکه و مصدومیت یک نفر از آتش‌نشانان خبر داد.

جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت ۱۵:۱۹ دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در منزل مسکونی واقع در خیابان ری به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در قسمت حیاط و همین طور در ساختمان یک‌طبقه متروکه آتش‌سوزی رخ داده است.

وی افزود: مأموران آتش‌نشانی بلافاصله نسبت به اطفای حریق اقدام کردند و در هنگام اطفای حریق یکی از آتش‌نشانان که دچار مصدومیت شده بود به مراکز درمانی منتقل شد. عملیات اطفای حریق این حادثه تمام شده و تا دقایقی دیگر ساختمان تحویل عوامل شهرداری تهران داده خواهد شد.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: