کد خبر: ۷۶۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۲۶۹
با آغاز زمان سفرهای نوروزی و انتخاب مازندران به عنوان مقصد سفر ، ترافیک در جاده های مواصلاتی و ورودی های این استان بویژه محورهای منتهی به پایتخت پرحجم و سنگین شده است .
ترافیک در جاده‌های مازندران سنگین شد/ برای محور کیاسر و محورهای مواصلاتی ترافیک روان مشاهده می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: با آغاز زمان سفرهای نوروزی و انتخاب مازندران به عنوان مقصد سفر ، ترافیک در جاده های مواصلاتی و ورودی های این استان بویژه محورهای منتهی به پایتخت پرحجم و سنگین شده است .

فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: بر اساس تصاویر دوربین های کنترل ترافیک و گزارش مامورین راهور در محورهای استان، هم اکنون ترافیک در محور هراز، محدوده گزنک تا آب اسک و سه راهی چلاو در هر دو مسیر رفت و برگشت سنگین است .

سرهنگ محمدرضا قدمی افزود : تردد خودروها در تمامی مسیر محور کندوان و سوادکوه (فیروزکوه) در 2 مسیر رفت و برگشت هم پرحجم گزارش شده است.

وی ادامه داد : برای محور کیاسر و محورهای مواصلاتی به استان گلستان در شرق و گیلان در غرب، ترافیک روان مشاهده می شود.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت ترافیکی تعطیلات نوروزی در جاده استان استان ، گفت : از ساعت 15 امروز تردد تمامی وسایل نقلیه از چالوس به سمت کرج ممنوع است و از ساعت 18 تا 6 صبح فردا از کرج به سمت چالوس یکطرفه خواهد شد.

قدمی افزود : تردد کامیون و کامیونت از محور هزار به استثنای حاملین مواد سوختی، تا اطلاع بعدی ممنوع است .
وی از رانندگان خواست برای تردد در تمامی محور های استان مازندران ، سرعت مطئمن را رعایت و به تابلوها و علائم نصب شده در مسیر توجه کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: رانندگان در صورت مشاهده ترافیک و راهبندان از تردد در شانه خاکی خود داری کنند.

سرهنگ قدمی افزود : در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان ماجراجو ، همراه با اعمال جریمه نقدی، خودرو آنان تا 72 ساعت توقیف و مهمان پلیس راه خواهد بود .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: