کد خبر: ۷۶۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۷۵
بازیکن پرسپولیس در بازی الوصل نزدیک به یک ساعت فرصت نمایش توانایی‌هایش را داشت اما با بی‌خیالی و بی‌مسئولیتی عجیبی بازی می‌کرد.
عصبانیت برانکو از مهاجم پرسپولیسبه گزارش خبرداغ،گادوین منشا در بازی الوصل نزدیک به یک ساعت فرصت نمایش توانایی‌هایش را داشت اما با بی‌خیالی و بی‌مسئولیتی عجیبی بازی می‌کرد که واکنش برانکو را نیز به دنبال داشت.

 

او در فصل جاری به دلیل نبود جایگزین نتوانست مهاجمانش را نیمکت‌نشین کند اما عملکرد منشا آنقدر ضعیف بود که بتواند به خاطرش دست به تغییر سیستم بزند یا وحید امیری را یک خط جلوتر بیاورد.

 

منشا اخیرا در پاس و شوت نیز دقت کافی ندارد.

در یک صحنه گادوین توپ خوبی را لو داد و پروفسور با کوبیدن به بطری آب روی کنار زمین عصبانیتش را نمایان کرد. برانکو حداقل تا زمستان 97 باید با همین ترکیب بسازد و شاید با فقر بازیکن نیز روبه‌رو شود.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: