کد خبر: ۷۶۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۳۶
فرماندار شهرستان خاش گفت: عملیات جستجو و امداد و نجات در منطقه کوهستانی تفتان با تلاش حدود 24 ساعته نیروهای مردمی و امدادگران برای یافتن دو کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات قله تفتان با موفقیت به پایان رسید.
فرماندار شهرستان خاش: دو کوهنورد گم شده در کوه تفتان پیدا شدند

به گزارش خبرداغ،فرماندار شهرستان خاش گفت: عملیات جستجو و امداد و نجات در منطقه کوهستانی تفتان با تلاش حدود 24 ساعته نیروهای مردمی و امدادگران برای یافتن دو کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات قله تفتان با موفقیت به پایان رسید.

محمداکبر چاکرزهی در گفت وگو با ایسنا- بیان کرد: در این عملیات مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، جمعیت هلال احمر و اورژانس هوایی، مخابرات و هوانیروز ارتش از مرکز استان با فرمانداری‌های خاش و میرجاوه، بخشداران و شوراها و دهیاران و نیروهای مردمی از بخش‌های مرکزی و نوک آباد، ادارات ورزش و جوانان و هلال احمر، اورژانس و شرکت نفت و غیره شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه حوالی ظهر دیروز سه کوهنورد به دلیل عدم آشنایی کافی از منطقه و وقوع شرایط بد جوی در کوهستان تفتان گم شدند و یکی از آنها با تلاش فراوان توانسته به پایین بیاید و دو فرد دیگر در محیط کوهستان سرگردان مانده‌اند، اظهار کرد: یک فرد از دو کوهنورد گم شده به نام رضا سارانی در کوهستان تفتان حوالی ساعت 14 و 20 دقیقه دیروز در حوالی تمین پیدا و تحویل امدادگران گردید و نفر دوم نیز حوالی ساعت هشت صبح امروز پیدا شد.

فرماندار خاش با قدردانی از تلاش افراد مختلف برای نجات دو فرد هم استانی از خطرات کوهستان تاکید کرد: در عملیات امداد و نجات دو کوهنورد جدای از نیروهای مردمی افزون بر سی امدادگر هلال احمر و نیروهای امدادرسان سایر دستگاهها و ارگان‌ها مشارکت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: