کد خبر: ۷۶۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: یک خودروی سیار هواشناسی از استان اصفهان در منطقه دنا مستقر شده که وضعیت آب و هوا را به صورت آنلاین اعلام کند.
باد شدید و برف و بوران در «دنا»/ استقرار خودروی هواشناسی سیار در منطقه / واکنش مدیریت بحران به شایعه «توقف جست‌وجوی پیکرها تا بهار 97»: باید ببینیم شرایط جوی چگونه است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: یک خودروی سیار هواشناسی از استان اصفهان در منطقه دنا مستقر شده که وضعیت آب و هوا را به صورت آنلاین اعلام کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه وضعیت آب‌وهوا در ارتفاعات دنا همچون روزهای گذشته ناپایدار است، اظهار داشت: باد شدید، برف و بوران، ابر ضخیم و مه‌آلودگی همچنان در این منطقه حاکم است.

وی افزود: 5 تیم در منطقه پادنای سمیرم اصفهان مستقر و 30 کوهنورد متخصص با تجهیزات کامل و امکانات در حالت آماده‌باش هستند که به محض مساعدشدن شرایط آب‌وهوا عملیات را از سر بگیرند.

به نوشته تسنیم، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در سازمان مدیریت بحران و نیز سازمان امدادونجات کشور هماهنگی‌هایی صورت گرفته که از 2 سمت استان‌ اصفهان و استان کهگیلویه و بویراحمد برای ارتباط بیشتر هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه یک خودروی سیار هواشناسی هم از استان اصفهان در منطقه دنا مستقر شده که وضعیت آب‌وهوا را به صورت آنلاین اعلام کند، ادامه داد: از این رو به محض مهیا شدن شرایط این تیم‌ها با هماهنگی سازمان امدادونجات و مدیریت بحران کشور عملیات را مجدداً آغاز خواهند کرد.

شیشه‌فروش در پاسخ به این سئوال که خبری مبنی بر اینکه تا بهار سال آینده امکان صعود به منطقه سقوط هواپیما وجود ندارد درست است؟ بیان کرد: به این صورت نیست اما باید ببینیم شرایط جوی چگونه است اما به هرحال باید وضعیت آب‌وهوا به صورت مرتب رصد شود.

وی اضافه کرد: کوهنوردان تبحر لازم را برای صعود به ارتفاعات دارند و به محض مساعد‌شدن شرایط جوی سعی بر صعود به قله‌ای که هواپیما سقوط کرده، دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: