کد خبر: ۷۵۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۰
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از بررسی افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت بلیت مترو در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ظرف هفته آینده خبر داد.
بررسی افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت بلیت مترو در شورای شهر
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علیخانی در خصوص لایحه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: در حال حاضر تنها افزایش نرخ بلیت مترو برای شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده و در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس فعلا لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر تهران ارسال نشده است.

وی افزود: افزایش نرخ بلیت مترو از ۸۰۰  به ۱۰۰۰ تومان در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بررسی شده و به تایید رسیده و مقرر شده که در اولین جلسه‌ای که شورا تشکیل می‌شود، بررسی این لایحه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  ادامه داد: البته افزایش نرخ بلیت مترو حداکثر ۲۰۰ تومان خواهد بود و برای مسافت‌های مختلف بر اساس جدولی که تعیین شده است، افزایش‌ها محاسبه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: