کد خبر: ۷۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۵
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از خودکشی مردی 35 ساله در رودخانه کارون خبر داد.
خودکشی مرد اهوازی در رودخانه کارون
به گزارش خبرداغ،مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت 12:07 امروز (16 بهمن ماه) اقدام به خودکشی مردی در بلوار ساحلی غربی، جنب پل فولاد به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی، مردم حاضر در محل حادثه، این فرد را از رودخانه بیرون آوردند، افزود: همکاران ما از دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات ماساژ قلبی، تنفس دهان به دهان و احیا را برای این مرد حدود 35 ساله انجام دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این مرد پس از انجام اقدامات اولیه، به اورژانس 115 تحویل داده شد و اورژانس نیز برای انجام اقدامات درمانی وی را به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال داد. پس از آن از زنده بودن یا مرگ این فرد، اطلاعی نداریم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: