کد خبر: ۷۵۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۸۵
رییس پلیس پایتخت گفت: پلیس، دادستانی و هیچ دستگاه دیگری برنامه‌ای برای برخورد با دراویش در تهران ندارد.
برنامه‌ای برای برخورد با دراویش گنابادی نداریم/خبر دستگیری‌شان کذب محض است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار رحیمی در خصوص اعتراض روز گذشته دراویش گنابادی گفت: پلیس، دادستانی و هیچ دستگاه دیگری برنامه‌ای برای برخورد با دراویش در تهران و دستگیری برخی افراد نداشته و نخواهد داشت.

او ادامه داد: عده ای روز گذشته اقداماتی را انجام دادند و از رافت و رحمت پلیس استفاده کردند. برخی افرادی نیز که در داخل آنها نفوذ کرده بودند، از این فرصت سوءاستفاده کردند.

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: باز هم می‌گویم؛ پلیس، دادستانی تهران و هیچ دستگاه دیگری برنامه ای برای برخورد با این افراد نداشته و این گروه‌ها توجهی به دروغ پردازی‌های رسانه های معاند نداشته باشند.

اوادامه داد: این اخبار و اطلاعات که درباره دستگیری این افراد در برخی رسانه ها به ویژه رسانه های معاند منتشر می شود، کذب محض است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: