کد خبر: ۷۵۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۶
معاون اول قوه‌قضاییه:
سخنگوی قوه‌قضاییه با تکذیب خبر آزادی باقر نمازی اعلام کرد: او مثل بسیاری از محکومان به مرخصی رفته و گمان می‌کنم مرخصی او امروز یا دیروز تمام شده باشد.
باقر نمازی آزاد نشده است/گمان می‌کنم مرخصی او امروز یا دیروز تمام شده باشد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری بعداز ظهر خود در پاسخ به این سوال که اخیرا وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده باقر نمازی آزاد شده و طرف ایرانی در حال بررسی آزادی فرزند اوست. علت آزادی وی چه بوده و آیا به زندان برگشته است، گفت: ایشان آزاد نشده و مثل بسیاری از زندانیان دیگر به مرخصی رفته بود. مرخصی ایشان سه روز بود و بعد تقاضا کردند چون ایشان نیاز به پزشک دارد، مرخصی او تمدید شود تا بتواند به درمان بپردازد. بنابراین او آزاد نشده و مثل بسیاری از محکومان به مرخصی رفته و گمان می‌کنم مرخصی او امروز یا دیروز تمام شده باشد. البته این درخواست را داشتند که بتوانند در مرخصی درمان داشته باشند و اگر از ناحیه قاضی منعی نباشد می‌تواند برای درمان برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: