کد خبر: ۷۵۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۲۸۴
شرکت امداد خودرو سایپا با هماهنگی پلیس راهور ناجا تمامی محورها و جاده های کوهستانی و برفگیر کشور را تحت پوشش خدمات امدادی قرار می دهد.
به گزارش خبرداغ ،بهزاد پناهی مدیر عامل امداد خودرو سایپا در بازدید از پایگاه های ثابت و سیار امدادی گروه خودرو سازی سایپا گفت: خودروهای امدادی به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ ، ضدیخ و... مجهز شده تا خدمات مورد نیاز هموطنان را در کمترین زمان ممکن ارائه کنند. 

آمادگی کامل ناوگان امدادی سایپا در محورهای برفگیر و جاده های صعب العبور

مدیرعامل امدادخودرو سایپا تاکید کرد: شرکت امداد خودرو سایپا در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود، در تمامی محورها و گردنه های برفگیر کشور که توسط پلیس راهور ناجا اعلام شده تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است تا هموطنان با اطمینان بیشتری تردد کنند.

وی افزود: علاوه بر زنجیر چرخ ، سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان باید مد نظر قراردهند. 

وی تاکید کرد: جلب رضایت دارندگان محصولات گروه سایپا سرلوحه فعالیت کارکنان و امدادگران امدادخودرو سایپا بوده و کلیه ی مشتریان برای دریافت خدمات امدادی و یا بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir  مراجعه کنند.

منبع: سایپا نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: