کد خبر: ۷۵۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۶
در رژیم لاغری آب، خوردن هرچیزی به غیر از آب، چای و قهوه ممنوع است. کارشناسان تغذیه، رژیم آب را با مشکلاتی نظیر بی اشتهایی مرتبط دانسته و بر اجتناب از آن تاکید می کنند
خطرناک ترین روش کاهش وزنمحققان عنوان می کنند رژیم آب خطرناک ترین نوع رژیم کاهش وزن در جهان است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفا آنلاین، در رژیم لاغری(Diet) آب، خوردن هرچیزی به غیر از آب، چای و قهوه ممنوع است. کارشناسان تغذیه، رژیم آب را با مشکلاتی نظیر بی اشتهایی مرتبط دانسته و بر اجتناب از آن تاکید می کنند.

جوآن لابینر، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «این رژیم لاغری بسیار برای اعضای بدن مضر است و افراد مبتلا به بی اشتهایی امکان دارد به خاطر حمله قلبی(heart attack) جان شان را از دست دهند چراکه بدن قلب را تغذیه می کند.»

با این حال جیسون فانگ، یک متخصص کلیه اهل کانادا، توصیه می کند رژیم آب شاید بتواند برای برخی افراد مبتلا به دیابت نوع۲ یا افراد چاق مناسب باشد، اما باید تحت نظر دقیق پزشک باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: