کد خبر: ۷۵۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۸
امیرحسین آبادی :
رییس کانون وکلای مرکز گفت: بر اساس مذاکره‌ای که با رییس کل دادگستری استان تهران و رییس دادگاه انقلاب داشتیم موفق به کسب موافقت آن‌ها برای افزایش جذب پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت در سهمیه آزاد شدیم.

مسئولان قضایی با افزایش ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت کانون وکلای مرکز موافقت کردند/ جزییات به زودی اعلام می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا  ، امیرحسین آبادی در رابطه با زمان اعلام نتایج نهایی قبول شدگان آزمون وکالت ۹۶ کانون مرکز گفت: امسال ۷۷۰ نفر از طریق سهمیه آزاد و ۳۳۰ نفر از طریق سهمیه ایثارگران جذب خواهیم داشت ولی بر اساس مذاکره‌ای که با رییس کل دادگستری استان تهران و رییس دادگاه انقلاب داشتیم موفق به کسب موافقت آن‌ها برای افزایش جذب کارآموز وکالت در سهمیه آزاد شدیم و کارآموز بیشتری جذب می‌کنیم.

رییس کانون وکلای مرکز افزود: طی این هفته اطلاعیه‌ای از جانب کانون وکلای مرکز منتشر و از داوطلبان دعوت به ثبت نام می‌شود.

وی گفت: جزییات بیشتر در مورد جذب‌شدگان در آگهی اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: