کد خبر: ۷۵۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۶
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان همدان گفت: ضارب معلم آمر به معروف پس از تلاش مقام‌های قضایی و ضابطان، شناسایی و دستگیر شد.
ضارب معلم آمر به معروف در نهاوند دستگیر شد
به گزارش خبرداغ ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، جعفر شهبازی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان همدان گفت: ضارب معلم آمر به معروف پس تلاش مقام‌های قضایی و ضابطان، شناسایی و دستگیر شد.


وی اظهار کرد: اواخر هفته گذشته ۲ مرد جوان در یکی از خیابان‌های شهر نهاوند برای ۲ خانم مزاحمت ایجاد می‌کنند که یک معلم با دیدن این صحنه، اقدام به امر به معروف می‌کند.

وی بیان کرد: آمر به معروف پس از انجام این وظیفه شرعی به سمت خانه مادر بزرگ خود که در همان حوالی بود رهسپار می‌شود، اما ۲ فرد یاد شده اقدام به تعقیب وی کرده و یکی از آن‌ها در یک مکانی خلوت با ضربات پی در پی چاقو، این معلم را مجروح و مصدوم می‌کند.

معاون سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف استان همدان اظهار کرد: این نهاد از دو منظر قضایی و وضعیت درمانی معلم نهاوندی، این پرونده را پیگیری می‌کند.

شهبازی با بیان اینکه فرد مصدوم به بیمارستان تهران منتقل شده، گفت: این آمر به معروف در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق آخرین خبر دریافتی، وضعیت جسمی اش رو به بهبود است.

وی بیان کرد: با همکاری ضابطان و مجموعه قضایی، ضارب اصلی شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان همدان افزود: ۲ خانم حاضر در صحنه نیز شناسایی و احضار شدند و نیز به بیان جزئیات این موضوع پرداختند.

وی تاکید کرد: به منظور حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، این پرونده به صورت ویژه در دستگاه قضایی رسیدگی می‌شود و مجموعه قضایی مصمم است برابر با قانون با افراد خاطی برخورد کند.

این مقام قضایی گفت: طبق قانون، مجازات کسانی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهیان از منکر می‌کنند، قابل تخفیف یا تعلیق و صدور حکم مجازات قابل تعویق نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: