کد خبر: ۷۵۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۳۰۳
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری پس از ارائه گزارش عملکرد این موسسه در شورای شهر، به رای گذاشته می شود.
حق شناس: تحقیق و تفحص از موسسه همشهری در شورای شهر به رای گذاشته می‌شود

به گزارش خبرداغ،رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری پس از ارائه گزارش عملکرد این موسسه در شورای شهر، به رای گذاشته می شود.

محمدجواد حق شناس در گفت وگو با ایرنا افزود: طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری از سوی 7 عضو شورای اسلامی شهر تهران امضا و ارائه شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به ارائه این طرح، مدیرعامل موسسه همشهری با حضور در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، گزارشی از عملکرد و وضعیت این موسسه را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.
حق شناس افزود: اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش مدیرعامل موسسه همشهری به این نتیجه رسیدند که طرح تحقیق و تفحص از این موسسه در صحن علنی شورا مورد بررسی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: برهمین اساس گزارش کمیسیون در خصوص موسسه همشهری در صحن شورای اسلامی شهر تهران ارائه و پس از آن موضوع تحقیق و تفحص از این موسسه به رای گذاشته می شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ظاهرا و براساس نظر سازمان بازرسی، برخی از هزینه های این موسسه در راستای انجام وظایف موسسه و روزنامه همشهری نبوده که همین موضوع به عنوان یک تخلف مدیریتی باید مورد بررسی و تفحص قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز چندی پیش از ارائه طرح تحقیق و تفحص مالی و اجرایی موسسه همشهری به هیات رئیسه شورا خبر داده بود.
به گفته وی، این طرح در 7 محور برای بررسی عملکرد مالی و اجرایی موسسه همشهری در سال های 74 تا 96 ارائه شده است.
مؤسسه همشهری یک مؤسسه مطبوعاتی وابسته به شهرداری تهران است؛ روزنامه همشهری، همشهری‌آنلاین، گروه مجلات همشهری و مرکز آموزش و پژوهش همشهری از زیرمجموعه‌های این مؤسسه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: