کد خبر: ۷۵۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۲۱۸
مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: هم اکنون غلظت گرد و غبار در اهواز بیش از 66 برابر حد مجاز رسیده است.
غلظت گرد و غبار اهواز 66 برابر حد مجاز شد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: هم اکنون غلظت گرد و غبار در اهواز بیش از 66 برابر حد مجاز رسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، شهریار عسکری با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در نقاطی از خوزستان از ظهر امروز اظهار کرد: در ساعت 12 امروز میزان غلظت گرد و غبار در اهواز 10 هزار میکروگرم بر مترمکعب، در حمیدیه 669 میکروگرم بر مترمکعب، در ماهشهر 498 میکروگرم بر مترمکعب و در خرمشهر 471 میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین غلظت گرد و غبار ساعت 10 ظهر در شادگان 413 میکروگرم بر مترمکعب و در دزفول نیز 96 میکروگرم بر مترمکعب اندازه‌گیری شده است.

عسکری با بیان این‌که حد مجاز غلظت آلاینده‌ها در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است، عنوان کرد: در حال حاضر غلظت ریزگردها در اهواز 66.66 برابر حد مجاز، در حمیدیه 4.46 برابر حد مجاز، در ماهشهر 3.32 برابر حد مجاز، در خرمشهر 3.14 و در شادگان 2.75 برابر حد مجاز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: