کد خبر: ۷۵۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
تعداد بازدید: ۲۱۹
رییس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه هیات نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی گفت: در برابر تضییع حقوق مردم سکوت نمی‌کنیم.
دادگستری استان مرکزی: در برابر تضییع حقوق شهروندان سکوت نمی‌کنیم

رییس کل دادگستری استان مرکزی در جلسه هیات نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی گفت: در برابر تضییع حقوق مردم سکوت نمی‌کنیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب» ،  حجت‌الاسلام عبداللهی اظهار کرد: حفظ حقوق شهروندی یکی از مباحث مهم و مورد توجه دستگاه قضاست. دادگستری استان پیرو موازین اسلامی و قانونی در برابر تضییع حقوق شهروندان سکوت نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه دادگستری از جهات مختلف از جایگاه ویژه‌ای در نظارت و بازرسی و حفظ حقوق شهروندی برخوردار است، اظهار کرد: هیات نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی موظف است تکالیف قانونی را در چارچوب مقررات با جدیت دنبال کند.

وی ادامه داد: این دستگاه وظیفه دارد در حوزه حفظ حقوق شهروندی از مرحله تعقیب تا اجرا را در محدوده قانون مشخص و عملیاتی کند. اعضای هیات در این بخش فعالیت بی شائبه ای دارند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی،  عبداللهی گفت: یکی از موارد مورد بررسی گلایه‌های زندانیان از ضرب و جرح هنگام بازجویی است که بهتر است بخشی از بازجویی‌ها تحت نظارت دادستانی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: