کد خبر: ۷۵۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۱۱۷۶
رضا پرستش كه به خاطر شباهتش به ليونل مسي سر و صدا كرده بود، چندي پيش راهي اسپانيا شد تا در حاشيه يكي از مسابقات بارسا با اسطوره‌اش ديدار كند.
به گزارش خبرداغ،رضا پرستش كه به خاطر شباهتش به ليونل مسي  سر و صدا كرده بود، چندي پيش راهي اسپانيا شد تا در حاشيه يكي از مسابقات بارسا با اسطوره‌اش ديدار كند. با اين حال لئو حاضر نشد براي ديدن رضا از ماشين پياده شود و اين داستان، رسما به نقطه پايان فعاليت‌هاي بدل مسي تبديل شد.

 

 

پس از اين اتفاق خيلي‌ها از مسي انتقاد كردند كه چرا اينقدر بي‌رحم است و يا پرستش را به باد انتقاد گرفتند كه چرا خودش را سبك مي‌كند، اما اخيرا فيلمي از نحوه برخورد زلاتان ابراهيموويچ با بدلش منتشر شده كه نشان مي‌دهد رضاي ما بايد روزي هزار بار خدا را شكر كند.

 

در اين فيلم بدل ايبرا با مكافات خودش را به زمين مي‌رساند و زلاتان را لمس مي‌كند، اما ستاره سوئدي با «كف‌گرگي» جواب او را مي‌دهد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: