کد خبر: ۷۵۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۷
مدارس نوبت ظهر امروز اهواز، کارون، حمیدیه، باوی و ماهشهر به دلیل شدت گرد و غبار تعطیل اعلام شدند.
تعطیلی برخی مدارس خوزستان به دلیل شدت گرد و غبار

مدارس نوبت ظهر امروز اهواز، کارون، حمیدیه، باوی و ماهشهر به دلیل شدت گرد و غبار تعطیل اعلام شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، پیرو نامه شماره ۴۴/۴۴/۳۵۲۹۵ مورخ ۹۶/۱۰/۳ موضوع اطلاعیه شماره ۲۸ مورخ ۹۶/۱۰/۳ مرکز ملی پایش و هشدارسریع گردوخاک اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وزش بادهای قابل ملاحظه تا شدید و انتظار برخاستن گردوخاک و کاهش دید افقی در اهواز و حومه و مناطقی از جنوب و غرب استان در روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱۰/۰۴ با انتظار افزایش غلظت گرد و خاک در مناطق مرکزی استان از اواسط وقت روز مذکورو با عنایت به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، بدینوسیله مهدکودک ها و کلیه مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه) اهواز، کارون، حمیدیه و باوی، در نوبت بعدازظهرروز دوشنبه (روزجاری) مورخ ۹۶/۱۰/۰۴ تعطیل اعلام می گردند.

مدارس ماهشهر هم تعطیل شدند

سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: با توجه به افزایش میزان گرد و غبار در این شهرستان، کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت بعد از ظهر در ماهشهر تعطیل است.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان گرد و غبار در شهرستان ماهشهر از حد مجاز بیشتر شده و به این دلیل کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان در نوبت بعد از ظهر در ماهشهر تعطیل است.

وی افزود: تصمیمی برای تعطیلی دانشگاه ها اتخاذ نشده و دانشگاه ها تعطیل نیستند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه ساعت های پایانی تایم اداری است، ادارات شهرستان نیز تعطیل نشده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: