کد خبر: ۷۵۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
تعداد بازدید: ۵۲۹
گروه ۱۵ نفری متشکل از کوهنوردان خراسانی و یک راهنمای لرستانی که قصد صعود به قله «کول جنو» در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری لرستان را داشتند، در مسیر بازگشت گرفتار برف و کولاک شدید شده و برای مسیریابی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ ۶ کوهنورد توسط اورژانس هوایی الیگودرز نجات یافته و گروه دوم متأسفانه در اثر ریزش بهمن مفقود می‌شوندوعصر امروز دوشنبه ۲۰ آذر ماه پیکر ۷ تن از این کوهنوردان به مشهد انتقال داده شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از افتاب ، گروه ۱۵ نفری متشکل از کوهنوردان خراسانی و یک راهنمای لرستانی که قصد صعود به قله «کول جنو» در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری لرستان را داشتند، در مسیر بازگشت گرفتار برف و کولاک شدید شده و برای مسیریابی به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ ۶ کوهنورد توسط اورژانس هوایی الیگودرز نجات یافته و گروه دوم متأسفانه در اثر ریزش بهمن مفقود می‌شوندوعصر امروز دوشنبه ۲۰ آذر ماه پیکر ۷ تن از این کوهنوردان به مشهد انتقال داده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: