کد خبر: ۷۴۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۴۵۰
سیاوش پور تصریح کرد:حکم صادره قطعی نیست و با فرض اعتراض قابلیت تجدید نظر در دیوان عالی کشور را دارد.
رئیس کل دادگستری گیلان: صدور رای پرونده اهورای ۳ ساله در دادگاه کیفری استان گیلانمیزان: سیاوش پور، رئیس کل دادگستری گیلان از صدور رای پرونده اهورای ۳ ساله در شعبه ۳ دادگاه کیفری ۱ استان گیلان خبرداد.
 
به گزارش خبرداغ،وی در تشریح این خبرگفت: متهم برای عنوان اتهام به قتل به قصاص نفس محکوم شد و برای جرم تفخیذ به عنف (لواط غیرمدخوله) به ۱۰۰ ضربه شلاق و ۲ سال تبعید محکوم و جهت عنوان اتهام لواط مدخوله تبرئه شد.
 

 

وی ادامه داد: برای جرم کودک آزاری به ۶ ماه حبس و پرداخت ارش و برای شرب خمر به ۸۰ ضربه شلاق به عنوان حد محکوم شد.

سیاوش پور تصریح کرد:حکم صادره قطعی نیست و با فرض اعتراض قابلیت تجدید نظر در دیوان عالی کشور را دارد.

رئیس کل دادگستری گیلان در پایان خاطرنشان کرد:حکم صادره با پیک و همراه نامه‌ای از سوی اینجانب، به جهت رسیدگی فوق العاده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.
 
اهورا کودک ۲ سال و ۸ ماهه‌ای بود که چندی پیش در رشت در عین معصومیت توسط همسر مادرش به قتل رسید و موجی از اندوه، تاسف و نگرانی را در بین خانواده‌ها در سراسر کشور ایجاد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: