کد خبر: ۷۴۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۴۱۳
زین الدین زیدان برای حضور در جام جهانی باشگاه ها، 23 بازیکن را با خود به امارات خواهد برد.
یک سورپرایز در فهرست رئال مادرید برای جام جهانی باشگاه هابه گزارش خبرداغ ، رئال مادرید که فصل را با فتح دو سوپرکاپ اروپا و اسپانیا آغاز کرد و سپس در لالیگا روندی سینوسی را در پیش گرفت، می تواند به سومین جام فصل خود در دوبی دست یابد که به منزله هشتمین جام زیدان با رئال نیز خواهد بود.

 

امروز فیفا فهرست بازیکنان تیم های حاضر در جام جهانی باشگاه ها را اعلام کرد که در لیست رئال نام 23 بازیکن به چشم می خورد. عجیب اینکه زیدان ترجیح داد موها راموس، گلر 17 ساله را به امارات ببرد ولی خسوس وایه خو، مدافعی که در بازی اخیر مقابل مالاگا به صورت ثابت به میدان رفته بود را از فهرست خط زد.

 

رئال 22 آذر به مصاف یکی از تیم های اوراوا ردز ژاپن، اوکلند سیتی نیوزلند یا الجزیره امارات خواهد رفت. پیش بینی می شود که فینال روز 25 آذر بین رئال و گرمیو برزیل برگزار شود.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: