کد خبر: ۷۴۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۱
سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت و کشته شدن 6 نفر در یک حادثه تصادف خبر داد.
6 کشته و زخمی در تصادف بزرگراه فداییان اسلام

به گزارش خبرداغ،سید جلال ملکی در گفت وگو باایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 22:29 شب گذشته برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فداییان اسلام نرسیده به بلوار ابراهیمی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه 2 ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند تصریح کرد: یک دستگاه خودروی سواری پرشیا با 6 سرنشین به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلی برخورد کرده بود.

سخنگوی آتش نشانی خاطر نشان کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان 4 نفر از سرنشینان شامل 2 خانم و یک آقا و یک بچه از داخل خودرو خارج شده بودند.

ملکی تصریح کرد: این 4 سرنشین از قسمت های مختلف بدن دچار مصدومیت شده بودند اما دو مرد جوان در داخل اتاق ویران شده خودرو محبوس بودند. اتش نشانان بلافاصله عملیات رهاسازی را آغاز کرده و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و این دو مرد را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس می دهند که پس از بررسی های لازم مشخص می شود یک نفر از مصدومان جان خود را از دست داده است.

او ادامه داد: در این حادثه 5 نفر مصدوم شدند و یک مرد 35 ساله جان خود را از دست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: