کد خبر: ۷۴۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۲۰۲
امانوئل آدبایور، مهاجم توگویی سابق آرسنال در اظهار نظری جالب و کنایه‌آمیز، هم‌تیمی چک تبار سابقش در این تیم را به خاطر مصدومیت‌های پی‌در‌پی‌اش دست انداخت.
به روسیچکی می‌گفتی حالت چطور است مصدوم می‌شد!

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، آدبایور که اکنون برای تیم ترکیه‌ای استانبول باشاک‌شهیر بازی می‌کند، می‌گوید بال سابق آرسنال آنقدر آسیب‌پذیر بود که حتی اگر با او حرف می‌زدی امکان مصدومیتش وجود داشت. دو بازیکن سال 2006 به آرسنال ملحق شدند و سه فصل بی‌ثمر را در کنار هم سپری کردند تا اینکه آدبایور به منچسترسیتی پیوست. روسیچکی اما 10 سال در آرسنال ماند و 170 بازی برای این تیم انجام داد که البته به دلیل مصدومیت‌های پی‌در‌پی کمتر از چیزی بود که می‌بایست.

آدبایور 33 ساله به شبکه فرانسوی سوفوت گفت: «من قوی‌ترین بازیکن آرسنال بودم، با اینکه تنها 73 کیلو وزن داشتم. چلسی هم مایکل اسین و میشاییل بالاک را در خط میانی داشت. ما هم روسیچکی. اگر از او می‌پرسیدی حالت چطور است، ممکن بود برای دو ماه و نیم مصدوم شود. در بازی‌های کوچک، استعداد می‌تواند تأثیرگذار باشد اما در جایی مثل اولدترافورد شما نمی‌توانید با بچه‌ها پیروز شوید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: